HelpDesk
INFORMATION IN ENGLISH | INFORMATION IN CZECH |
Pomoc studentům UP
Pro studenty Univerzity Palackého je zřízen fyzický IT HelpDesk v prostorách Zbrojnice (1. patro, časopisecká studovna, Biskupské náměstí 1). Pracovník HelpDesku je připraven pomoci studentům zejména v otázkách připojení a nastavení mobilních zařízení (notebooků, tabletů) a v otázkách využití služeb univerzitního informačního systému. Provozní hodiny HelpDesku jsou stanoveny:
Pondělí – středa | 12:00 – 15:00 |
Čtvrtek – pátek | 8:00 – 11:00 |
Pro asistenci mohou studenti UP využít i webový elektronický formulář http://www.helpdesk.upol.cz.
Pomoc zaměstnancům UP
Zaměstnanci Univerzity Palackého by měli přednostně využívat elektronický HelpDesk dostupný po přihlášení na portále UP http://portal.upol.cz.
Uživatelské požadavky zadané do aplikace HelpDesk jsou trvale archivovány a uživatelé se mohou kdykoliv informovat o stavu řešení svých požadavků. Při zadávání nového požadavku uživatelé určují jeho kategorii, která požadavek nasměruje podle nastaveného procesu k odpovědnému řešiteli na fakultě nebo centrální jednotce UP. Kategorie požadavků jsou strukturovány podle přání fakult.