Tyto stránky jsou zastaralé a nepředstavují aktuální webovou prezentaci Univerzity Palackého.
Pokud jste sem zabloudili omylem, aktuální web je https://www.upol.cz/.
Portál  |  STAG  |  e-mail
English
Univerzita Palackého
23.09.2015, 14:32, Stáří: 9 r.

Vzdělávací semináře pro Krajské kolo Středoškolské odborné činnosti (SOČ)

Autor: Hana Marešová

Ve čtvrtek dne 22. října 2015 se v prostorách Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci již druhým rokem, uskuteční první část vzdělávacích seminářů k Středoškolské odborné činnosti, jehož organizátory jsou spolu s pedagogickou fakultou sdružení OK4Inovace a Krajská komise SOČ.

Seminář je určen pro studenty středních škol, a to jak pro studenty, kteří se již věnovali odborné činnosti v rámci vyhlašovaných středoškolských soutěží, tak i pro studenty – začátečníky, kteří ještě nemají s tvorbou odborné vědecké práce zkušenost. Dále je seminář určen pro pedagogické pracovníky, konzultanty a vedoucí prací SOČ. Seminář povedou pedagogové vysokých a středních škol, případně odborníci ze sféry výzkumu a odborné praxe. Budou věnované základům odborné práce, metodám výzkumu, vyhledávání informací pomocí internetu, zásadám zpracování získaných dat a poznatků, zásadám úspěšné prezentace výsledků odborné činnosti za použití didaktické techniky, základům rétoriky, asertivity a dalším aspektům vědecké a odborné práce.

Druhá část vzdělávacích seminářů proběhne 12. listopadu 2015. Samotné krajské kolo SOČ, na němž budou vyhodnoceny nejlepší práce středoškolských studentů v rámci Olomouckého kraje, proběhne na Pedagogické fakultě UP dne 11. 5. 2016.

Více informací k samotné soutěži SOČ naleznete na webových stránkách http://www.soc.cz/o-soc



Aktuální zpravodajství a publicistiku z Univerzity Palackého najdete na stránkách Žurnálu Online.

Zpravodajství z UP
Vědecko-výzkumná centraVyhledávání studijních oborů na UPAbsolventi UP

Calendar of Events now only on Palacký University's  new webpages

Aktuální konference, kongresy a sympozia na UP
Stránka aktualizována: 04. 04. 2011, Daniel Agnew