Univerzita Palackého pokřtila svůj pivní speciál
Olomouc (13. června 2016) – Univerzita Palackého v Olomouci (UP) připravila ve spolupráci s pivovarem Chomout limitovanou edici vlastního pivního speciálu pod názvem UP Ale Original. Ten vznikl v souvislosti s chystaným absolventským setkáním na podzim, ale doplní rovněž sortiment upomínkových předmětů v univerzitním obchodě UPoint. Nefiltrované, nepasterované, svrchně kvašené světlé pivo se bude prodávat v láhvích o objemu 0,33 litrů, a to buď samostatně, nebo v dárkovém balení.
„Myšlenkou na vlastní edici piva jsme se zaobírali v posledním roce několikrát. Na finálním produktu jsme se nakonec dohodli s majitelem lokálního pivovaru Chomout Jaroslavem Švarcem a sládkem Jiřím Omelkou. Není bez zajímavosti, že druhý jmenovaný je naším absolventem,“ řekl Petr Bilík, prorektor univerzity. Třetinkové láhvové pivo bude k dostání nejen v univerzitním informačním centru a obchodě UPoint, ale také při dalších příležitostech. „Předpokládáme, že své odběratele najde nejen v rámci velkého absolventského setkání na začátku září, ale že bude i zajímavým doplňkem na různých konferencích a dalších akcích univerzity jako je Academia Film Olomouc či Majáles UP,“ dodal Bilík.
„Zaručeně přírodní osvěžení znaveného těla i vědomostmi zatížené mysli, ideální společník nejen pro horké letní večery – to vše (a mnohem víc) je náš pivní patron obce akademické“ – hlásá etiketa UP Ale, které dominuje logo Univerzity Palackého. „Navázat spolupráci s univerzitou se nám zdálo jako zcela logický krok, neboť k Olomouci neodmyslitelně patří a významně se podílí na celkovém obrazu města. Osobně věřím, že se nejedná o náš poslední společný projekt,“ doplnil Jaroslav Švarc z Chomoutu.
Kontaktní osoba:
Petr Bilík | prorektor pro vnější vztahy
Univerzita Palackého v Olomouci
E: petr.bilik@upol.cz | M: 774 409 069
Aktuální zpravodajství a publicistiku z Univerzity Palackého najdete na stránkách Žurnálu Online.