Na půdě Univerzity vystoupí světově známá odbornice na politický marketing Jennifer Lees-Marshment
Jakým výzvám čelí politici v současné éře politického marketingu? Jak vypadá komunikace politiků s občany podle marketingových pravidel? Může mít politický marketing škodlivý vliv na demokracii a v čem je naopak pro vztah občanů s politiky prospěšný? Jak propagovat politické záležitosti na národní i lokální úrovni?
Odpověď na tyto a řadu jiných otázek nabídne v rámci své přednášky a workshopu na půdě Univerzity Palackého světově známá odbornice na politický marketing, britská politoložka Jennifer Lees-Marshment. Autorka celé řady publikací o politickém marketingu, jako například Global Political Marketing, přijala pozvání Katedry politologie a evropských studií FF UP a až z Univerzity v Aucklandu na Novém Zélandu přijíždí do České republiky. Přednáška a workshop se uskuteční ve čtvrtek 25. 11. v 9. 30 v aule Filozofické fakulty. „Právě tuto odbornici si zveme do Olomouce, protože v současnosti patří na světě k těm k nejzasvěcenějším osobám, které se politickým marketingem zabývají. Při realizaci projektu ‚Olomoucké vysoké školství partnerem moravského venkova‘, v rámci něhož jsme ji s přípravou přednášky oslovili, totiž stále narážíme na velký problém, jak tuto problematiku dobře propagovat a marketingově zviditelnit a jak politické záležitosti na lokální úrovni vlastně komunikovat. Proto chceme naše studenty do této problematiky zasvětit a nabídnout jim pohled světové expertky“, uvedla hlavní koordinátorka projektu Eva Lebedová z Katedry politologie a evropských studií FF UP.
Aktuální zpravodajství a publicistiku z Univerzity Palackého najdete na stránkách Žurnálu Online.