Tyto stránky jsou zastaralé a nepředstavují aktuální webovou prezentaci Univerzity Palackého.
Pokud jste sem zabloudili omylem, aktuální web je https://www.upol.cz/.
Portál  |  STAG  |  e-mail
English
Univerzita Palackého
21.02.2011, 08:05, Stáří: 13 r.

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci představuje svou komunikační kampaň

Autor: Tomáš Chalupa

Z videa kampaně pro volby do AS FF

Vedení Filozofické fakulty Univerzity Palackého se rozhodlo zlepšit komunikaci s veřejností i se zaměstnanci a studenty. Za tímto účelem připravilo celou řadu nových komunikačních aktivit.

O studium na Filozofické fakultě UP je dlouhodobě vysoký zájem. „Naším cílem je zvýšit tento zájem pomocí marketingových a komunikačních aktivit natolik, aby byla posílena možnost výběru kvalitních uchazečů a také přináležitost Filozofické fakulty k elitním humanitním fakultám v České republice,“ řekl proděkan fakulty Petr Bilík.

Komunikační aktivity Filozofické fakulty jdou vstříc celouniverzitní PR strategii a mohly by přispět k brzkému vyřešení otázky jednotného vizuálního stylu univerzity. „Usilujeme také o nastavení principů společenské odpovědnosti a zlepšení interní komunikace jak mezi zaměstnanci a studenty, tak mezi vedením fakulty a akademickou obcí,“ dodal Bilík.

Všechny aktivity kampaně jsou hrazeny z prostředků Rozvojového projektu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

Seznam komunikačních aktivit Filozofické fakulty UP:

Interní komunikace:

  • Zřízení nového internetového časopisu Aspekt, jenž přináší aktuální informace ze života fakulty a představuje zásadní úspěchy jednotlivých pracovišť stejně jako individuální badatelskou a publikační činnost (www.upol.cz/?id=9930)
  • Zavedení čtyř řad oborových periodik s ambicí dosáhnout impaktového faktoru a tedy mezinárodní vědecké relevance publikovaných článků
  • Facebooková skupina s 1500 členy, která je momentálně největší podobnou virtuální komunitou mezi humanitními fakultami v ČR (www.facebook.com/ffup.cz/posts/155575591163179#!/ffup.cz)
  • Pravidelné provozování děkanského blogu, který reaguje na aktuální problémy fakulty (www.ffupolomouc.blogspot.com)
  • Motivace akademické obce k zájmu o dění na fakultě, např. prostřednictvím kampaně komunikující volby do Akademického senátu FF UP, včetně zhotovení volebního spotu (www.youtube.com/watch?v=VIl_HDgNk9U)
  • Podpora studentských organizací formou mimořádných stipendií za odbornou a veřejnou činnost

Informační kampaň směrem k uchazečům:

  • Inzertní kampaň v celostátních a zahraničních médiích s akcentem na oslovení slovenských studentů. V současné době probíhá v rádiích Haná a Ruby, inzeráty byly publikovány např. v Reflexu, Respektu a deníku SME
  • Vlastní propagační spot doplňující univerzitní klip studenta FF UP Marka Partyše (www.youtube.com/watch?v=TOmQ8AgdTTY)
  • V březnu 2011 až březnu 2012 bude Olomoucí jezdit tramvaj potištěná naším sdělením. Stále stoupající náklady na vysokoškolské studium už nyní vedou k orientaci cílové skupiny na nejbližší vysokoškolskou instituci
  • Zavedení přednášek pro střední školy na celé Moravě. Nabízíme více než sto tematizovaných bloků všech vědních oborů na FF UP
  • Rozvinutí praxe zlatých a stříbrných promocí, která má sekundární dosah k více cílovým skupinám, a podpora dílčích akcí typu Filozofická soutěž

Zprávu zpracoval Tomáš Chalupa, oddělení komunikace UP



Aktuální zpravodajství a publicistiku z Univerzity Palackého najdete na stránkách Žurnálu Online.

Zpravodajství z UP
Vědecko-výzkumná centraVyhledávání studijních oborů na UPAbsolventi UP

Calendar of Events now only on Palacký University's  new webpages

Aktuální konference, kongresy a sympozia na UP
Stránka aktualizována: 04. 04. 2011, Daniel Agnew