![Univerzita Palackého](fileadmin/obrazky-struktura/web2010/foto_vyrez_550x50px.jpg)
Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci představuje svou komunikační kampaň
Vedení Filozofické fakulty Univerzity Palackého se rozhodlo zlepšit komunikaci s veřejností i se zaměstnanci a studenty. Za tímto účelem připravilo celou řadu nových komunikačních aktivit.
O studium na Filozofické fakultě UP je dlouhodobě vysoký zájem. „Naším cílem je zvýšit tento zájem pomocí marketingových a komunikačních aktivit natolik, aby byla posílena možnost výběru kvalitních uchazečů a také přináležitost Filozofické fakulty k elitním humanitním fakultám v České republice,“ řekl proděkan fakulty Petr Bilík.
Komunikační aktivity Filozofické fakulty jdou vstříc celouniverzitní PR strategii a mohly by přispět k brzkému vyřešení otázky jednotného vizuálního stylu univerzity. „Usilujeme také o nastavení principů společenské odpovědnosti a zlepšení interní komunikace jak mezi zaměstnanci a studenty, tak mezi vedením fakulty a akademickou obcí,“ dodal Bilík.
Všechny aktivity kampaně jsou hrazeny z prostředků Rozvojového projektu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Seznam komunikačních aktivit Filozofické fakulty UP:
Interní komunikace:
- Zřízení nového internetového časopisu Aspekt, jenž přináší aktuální informace ze života fakulty a představuje zásadní úspěchy jednotlivých pracovišť stejně jako individuální badatelskou a publikační činnost (www.upol.cz/?id=9930)
- Zavedení čtyř řad oborových periodik s ambicí dosáhnout impaktového faktoru a tedy mezinárodní vědecké relevance publikovaných článků
- Facebooková skupina s 1500 členy, která je momentálně největší podobnou virtuální komunitou mezi humanitními fakultami v ČR (www.facebook.com/ffup.cz/posts/155575591163179#!/ffup.cz)
- Pravidelné provozování děkanského blogu, který reaguje na aktuální problémy fakulty (www.ffupolomouc.blogspot.com)
- Motivace akademické obce k zájmu o dění na fakultě, např. prostřednictvím kampaně komunikující volby do Akademického senátu FF UP, včetně zhotovení volebního spotu (www.youtube.com/watch?v=VIl_HDgNk9U)
- Podpora studentských organizací formou mimořádných stipendií za odbornou a veřejnou činnost
Informační kampaň směrem k uchazečům:
- Inzertní kampaň v celostátních a zahraničních médiích s akcentem na oslovení slovenských studentů. V současné době probíhá v rádiích Haná a Ruby, inzeráty byly publikovány např. v Reflexu, Respektu a deníku SME
- Vlastní propagační spot doplňující univerzitní klip studenta FF UP Marka Partyše (www.youtube.com/watch?v=TOmQ8AgdTTY)
- V březnu 2011 až březnu 2012 bude Olomoucí jezdit tramvaj potištěná naším sdělením. Stále stoupající náklady na vysokoškolské studium už nyní vedou k orientaci cílové skupiny na nejbližší vysokoškolskou instituci
- Zavedení přednášek pro střední školy na celé Moravě. Nabízíme více než sto tematizovaných bloků všech vědních oborů na FF UP
- Rozvinutí praxe zlatých a stříbrných promocí, která má sekundární dosah k více cílovým skupinám, a podpora dílčích akcí typu Filozofická soutěž
Zprávu zpracoval Tomáš Chalupa, oddělení komunikace UP
Aktuální zpravodajství a publicistiku z Univerzity Palackého najdete na stránkách Žurnálu Online.
![](clear.gif)